Nu copiati pozele aflate pe acest site

Dragilor,

tot ce gasiti pe acest site este lucrat de mine personal cu manutele mele, iar pozele de asemenea sunt facute de mine, fiecare model are in spate zeci de poze, care au necesitat timp nu chiar asa de putin cat cred unii.

Am avut de a face cu persoane ce s-au folosit de munca mea, copiindu-mi pozele si au castigat bani de pe urma aceasta, chiar si cu pozele copilului meu … sunt foarte revoltata pe aceasta situatie …Va anunt ca orice copiere si a unei poze, text, etc de pe acest site intra sub jurisdictia Legii 8/1996 privind Drepturile de autor şi conexe.

Va multumesc.

PS. Puteti admira, cumpara sau inspira dar NU COPIA.

Lasă un răspuns

